27 januari 2011

Hej hej
Igår var det 7 års kalas för min lillasyster :)
Shit vad åren går fort det känns som om det bara var två år sedan som lillasyster kom till världen hehe men så är det ju inte.
På kalaset så fuskade jag i mig lite glass med chokladsås,ska ju egentligen inte äta sötsaker på vardagarna men igår gjorde jag ett undantag.
Av mig och robert fick hon en sparbössa som såg ut som en katt,jätte söt var den.Sedan fick hon även biokort så att hon kan få gå på bio med mig och robert.Då får hon välja vilken film hon vill och sedan får hon köpa precis vad hon vill för snacks.Hon blev jätte glad för presenterna så det var jätte roligt.

Idag har jag varit ledig från skolan så jag har bara varit hemma och tagitdet lungt och pluggat lite grann.
Milo han är hos min mormor och morfar tills på lördag.
Vi löste det så nu när jag går i skolan och robert jobbar,då får milo antingen vara hos min mormor och morfar eller min stymammas föräldrar :)¨
Milo tycker så mycket om att vara hos dom båda och dom tycker även att det är roligt,så den här lösningen blev mycket bättre än tex hunddagis.
Men nu när min lilla kuse inte är hemma så känns det så tomt<3 Men jag ska åka och hämta honom på lördag efter att jag har varit och hjälpt mamma på min lillasysters barnkalas som hon ska ha på himlabadet.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och försöker få till min bloggdesign hehe det går väldigt långsamt men men det gör ingenting.Lyssnade föresten på Pinks nya låt- fucking perfect gud vad jag tyckte om den låten så himla bra text och även om det är ett "jobbigt" ämne hon tar upp så tycker iallfall jag att det är kanon bra att någon tar upp det.Men nu ska jag gå och äta lite lasagne som pappa nyss gjort och sen ska jag vänta tills älsklingen kommer hem från jobbet.
Puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0