Nu ska jag komma igång och blogga igen :)

Har helt glömt bort att bloggen haha så kan det vara ibland.
Men nu tänkte jag försöka börja blogga lite grann igen mest för min egen skull :)
Just nu jobbar jag för fullt på Lindgården efter studenten och jag trivs väldigt bra där,Har börjat fundera på om jag ska plugga vidare till sjuksköterske utbildningen nästa år till våren. Men jag har som sagt inte bestämt något än och det är ju ett bra tag kvar så jag hinner nog fundera.
Jag håller också just nu på med körkortet som jag inte hade ork eller lust att fixa förra året hehe men nu när jag inte har så mycket annat för mig än jobbet så sattsar jag på att ha körkortet  i slutet av september. Tror nog att jag kan fixa det galant :D

Annar s så rullar livet på för fullt med mig och robert och Milo ,vi trivs bra i lägenheten men har börjhat kikat på lite andra bostadsområden,då vi inte riktigt tycker om området vi bor i. så det blir nog kanske en bostadsrätt nästa år så att man kan pyssla med renoveringar mm :)
Är så himla tråkigt nu när man bor i hyres lägenhet och inte får renovera som man vill mm ,finns så sjukt mycket jag skulle vilja göra i lägenheten men som jag inte får göra ....jag blir tokig!
Hehe men så kan det ju också vara ,jag får istället köpa snygg inredning och fixa till i lägenheten istället :)
Inrednings hemsidor och resehemsidor besöker jag i stort sätt dagligen,är så himla roligt att titta på olika inredningsprylar och få ideer till hemmet. Men det är minst lika roligt att titta på resehemsidor ,jo juste jag och robert har äntligen sparkat oss i baken och bokat en thailands resa i noveber. Vi har pratat om en thailands resa i snart två år så nu äntligen har vi bokat oss en :)
Gud vad jag längtar ,ska bli så himla skönt att bara komma bort och sola och bada och äta god mat och bara slappna av.
Både jag och robert behöver verkligen det,ingen av oss är lediga den här sommaren så vi tar vår semester i slutet av noveber istället.

Ne nu ska jag gå och lägga mig i ett varmt bad med någon bra bok och bara koppla av innan jag ska gå och lägga mig.imorgon ska jag uträtta en massa ärenden på stan innan jag börjar jobba kl 15.00 till kl 20.00.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0