Fullt upp!

Dem senaste dagarna har det varit fullt upp!
Robert har varit iväg til luleå med jobbet och varit borta två dagar,har städat,haft feber, tvättat hundra tvättmaskiner i tvättstugan jaa listan kan göras väldigt lång!
 
Igår var jag iallfall hos mormor och morfar en sväng och blev vjuden på tacos att en sån enkel rätt kan vara så himla gott! Äslakr tacos i alla dess former. När jag var där passade mormor även på att mäta Milo,hon ska nämligen sticka en tröja åt honom som ska vara röd och vitt.Det är robert som vill ha röd och vitt eftersom att det är timrås färger haha tycker at det är skit muppigt men men milo passar bra i rött så det kommer bli kanoners.
Mormor är super dukitig på att sticka och jag har sagt till henne att hon borde sälja hundtröjor om hon stickar för dem är super fina.Milo han har sedan tidigare en blå och en begie/brun stickad tröja som moror hade sjort förra året.
Jag hade inga bra bilder på milo med tröjorna på,men här är iallfall den ena av hans fina tröjor.
 
När jag ändå var hos mormor och morfar så passade jag även på att låna med mig lite pussel.Haha jag har nog bivit en liten pensionär jag med tror jag för jag älskar att lägga pussel tycker att det är så ro givande på nått sätt.
Så nu är vardagsrumms bordet okuperat med ett roligt pussel :)
När jag skulle börja med pusslet så bad jag robert att hjälpa mig att leta efter kanterna först och då frågade han hur en kant såg ut :D så då kände jag att det här klarar jag nog själv istället!!
 
Idag har det inte blivit så mkt gjort,blev en tur ut till kovland en sväng på förmiddagen och hälsade på en kompis.Sedan så blev det en tur på birsta och sedan en tur på gymmet.
Blev bara en lätt promenad på en timme idag,kände att det fick räcka!
Nu ska jag krypa ner i sängen och kika på nått avsnitt av gammla dexter avsnitt och sedan så ska jag sussa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0