Min kost och träning

Dagens tränings citat !
 
Har hållt på med träningen i lite över en månad,tycker att det har gått ganska bra.
Men känner att jag inte minskat iv ikt så mycket som jag hade velat göra.Det är ju ett tag kvar tills jag har nått mitt mål,men just nu känns det lite som att jag sitter fast.
 
Ska försöka styra om kosten lite till och träna mer kondittions träning.
Så här har jag tänkt mig.
 
Till Frukost har jag tänkt mig antingen havregrynsgröt med kanel och frystabär eller en äggröra.
 
Till lunch har jag tänkt mig en lättare sallad med ett ägg till eller någon slagsprotinbar
 
Till middag kyckling/fisk/kött och någon sallad till
 
 
Mitt tränings schema
 

Måndag:  Mage och rygg

Gå en timme på bandet eller en timme på crosstariner                                                                                    styrke träna mage och rygg i minst 30 min

Tisdag: Träna ben och rumpa

Cykla  1 timme och träna ben på gymmet i minst 30 min

Onsdag: Träna armar,bröst och kondition

crosstrainer i 1 timme eller 30 min på bandet och 30 min på crosstrainern
 styrekträna armar,bröst i minst 30 min

Torsdag:  Konditionspass

 Crosstrainer eller bandet i 1 timme

fredag: Träna ben och rumpa

cykla 1 timme och träna ben på gymmet i minst 30 min

Lördag:Träna armar,bröst och kondition

crosstrainer 1 timme eller 30 min på bandet och 30 min crosstrainern                                                stykreträna armar,bröst i minst 30 min 

Söndag: Vila


Är ju inne på min 5e vecka uatv 13 veckor så hoppas att jag kommer klara av att gå ner mina 9 kg på dem här vekorna.Men ska inte gå så mycket efter vågen utan mer på hur jag ser ut runt midja,lår,rumpa och höfter. 

 

 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0