Dagens Träning

Kom nyss hem ifrån gymmet, jäklar vad jag jobbade på bra idag!
Började med att stå 50 min på crosstrainern använde mig utav fatburner programmet,så sjukt jobbigt!
Efter det blev det styrke träning i ca 30 min och då körde jag armar och bröst,Nu jäklar så ska gäddhänget bort!
Känns jäkligt skönt effter träningen,men jag har inte riktigt kommit till att jag tycker att träningen är rolig.Just nu gör jag det bara för att jag måste och för att jag vill nå mina mål! Men det komemr nog snart att jaf börjar tycka att det är roligt hehe får hoppas det iallfall!
 
 
 
Efter träningen åkte jag hämtade upp lilla Milo som varit hos sin dag matte och husse.
Det är alltid lika roligt att hämta milo när man har varit borta från honom några timmar,för han blir så otroligt glad när man kommer.Han viftar på svansen så man tror  den ska lossna haha :D
 
Ska snart börja göra nått till middag,ska hitta på nått med kyckling.
Funderar på att antingen göra wook eller kyckling med curry hmm får se vad jag väljer.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0