24e september

Idag blev det en lång och skön sovmorgon!
Blev en lite nsväng ut på birsta för att inhandla ett par byxor,blev ett par vanliga blå jeans.
Sedan åkte jag hem och käkade lunch blev en kycklingsallad,så himal gott kan inte bli less på det!
 
Dagens träning blev 1 timme på crosstrainern och sedan var det tänkt att jag skulle träna mage och rygg men det var så himal mycket folk på gymmet,så allt som jag skulle använda var upptaget.
Så det fick bli lite blandad träning i 30 min,så jag körde lite mage,rumpa och bröst!
Kändes skit bra efter träingen,känner att jag orkar mer och det känns otroligt bra.
 
 Imorgon så åker robert iväg till luleå med jobbet och bli bort tills på onsdag kväll,så det blir jag och lillkusen ensamhemma.Tänkte åka en sväng och hälsa på mammsen och små syskonen ute i töva och sedan så ske det handlas mat imorgon.
 
 
Dagens tränings citat kommer här
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0