träningen under dagen

 
Dagens träning idag blev 30 min power walk på förmiddagen sedan på efter middagen så drog jag iväg till gymmet och då cyklade jag i 40 min och sedan styrke tränade jag ben och rumpa i ca 30 min.
Dagens träning kändes jätte bra det tog bra i benen under styrke träningen så vi får se hur mkt träningsvärk jag har imorgon.
 
När jag tränar svettas jag som en jäkla gris droppad rent ut sagt av svett, blir även knallröd i hela ansiktet som en tomat haha ser inte klok ut! Men men som man brukar säga så syns det ju iallfall att jag tränat!                 Så Jag älskar det här citatet på bilden <3
 
 
 
Till middag idag blev det en cesarsallad och ett litet glas colalight och nu till kvällsfika så blev det en hårdbrödmacka med aromat på.Jag försöker verkligen att sluta med kolhydrater men jag kan inte låta bli att ta en hårdbrödmacka lite då och då.Därimot så ha jag slutat med vittbröd,potatis,pasta och ris så det tycekr jag är väldigt duktigt av mig!
 
Blev väldigt mycket skrivet om träningen idag och så kommer det nog bli mycket fram över enda fram tills slutet av novmeber då jag åker thailand och då blir det en rese blogg istället för träningsblogg ett tag :D
 
Under kvällen så har jag kikat på Svenska hollywood fruar, tycker att det är så fruktansvärt roligt att titta på!
Vet inte riktigt vad jag ska säga om Gunilla Persson,hon har ju inte alla hästar hemma om man säger så.
Vem fan tar med en katt vart man än åker liksom???
 Hon kan ju defentivt inte ta kritik,jag skulle då lyssna på någon som faktist jobbar inom musikbranchen och ta till mig av vad den person sa till mig! Haha tycker att det programmet är så jäkla underhållande :D
 
Nu ska jag titta på ett snabbt avsnitt av någon serie och sedan ska jag sova!
imorgon har jag tvätttid från kl 07.00-11.00 så då är det bara att masa sig upp! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0