14 februari

Hej hej
Jag har haft så himla mycket och göra så nu i helgen tog jag det bara lugnt SKÖÖÖNT.
Idag hade jag inga lektioner på skolan så jag har varit och shoppat med mamma,det blev en skidjacka som är lite tunnare som jag tänkte att jag kunde ha när det blir varmare.
Trodde att jag och robert skulle göra något ikväll eftersom att det är alla hjärtans dag men så blev det inte.
Han skulle på hockey så då får jag hitta på något själv.
Har just gjort en egen pizza som jag tänkte mumsa i mig och sedan så ska jag städa lite grann,min lillebror fyller 15 imorogn så då måste det ju vara lite städat hehe just nu är det lite kaos.
Ne men får se om jahg skriver nått sedan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0