Helgen

Har inte orkat blogga nått i helgen,har haft så mkt annat att göra!
 
På fredagen så umgicks jag med några kompisar först var vi hemma hos mig och surrade och drack lite vin och sedan åkt vi in till stan och gickoch åt på jobs.fuskade med maten då för det blev en blacka and white med strips.
Efter middagen så drog resten av tjejerna ut på krogen,men själv så åkte jag hem och tog det lugnt.
Hade iallfall en jätte trevlig kväll :)
 
På lördagen så blev det en tur på gymmet på förmiddagen och sedan så vart det en hemmakväll med film tittande.En riktig myspys lördag!
 
Idag tog jag och Robert en riktig sovmorgon och sedan blev det en riktigt god frukost, en kopp varm nyponsoppa,en hårdbrödmacka med ägg och en mandarin.
Sedan så har vi suttit mest i soffan och kikat på animal planet,gud vad jag älskar den kanalen,är så sjukt intressant att kika på alla sjurprogram tycker jag :)
 
Angående träningen så har jag bestämt att nu blir det crosstrainern en timme varje dag,behöver verkligen få bort fett från kroppen. Så nu jäklar så ska det bort innan thailand,känner att jag måste lägga på ett kol om jag vill uppnå det resultat jag vill ha!
 
Börjar få igång kondisen ganska bra nu tycker jag,är inte alls lika jobbigt som det var från början så det går ju framåt! hehe men ibland så känns det som om jag går fråmt med myrsteg.
Vill så gärna gå ner dem där förbaskade kilona,men allt tar ju sin tid.
 
Imorgon börjar vecka 6 av 13 veckor.
Målen som är satta den veckan är  4st 1h promenader och 4 gymmpass.
Kommer gå galant att klara dem målen,kommer till och med att bli mer promenader och det är ju bara positivt!
Här kommer en motivations citat!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0