19 September

Vaknade för en stund sedan,hehe men har varit ner till tvättstugan varannan timme och tvättat! uscah vad jag hatar att tvätta.
Först måste man ju sortera alla skitig tvätt och sedan ska det tvättas och sedan så ska det antingen torktummlas elelr hängas på tork.Altt tar sån jäkla tid för en liten ynka tvättkorg som jag hade idag.
Jaja men tvätta måste man ju ändå göra,men det skulle vara fruktansvärt skönt om någon kunde göra det åt en :)
Förra året när vi var i Thailand så kommer jag ihåg att jag och robert använde oss utav tvättservice.Då lämnade tvätten på morgon och sedan på kvällen så kunde man komma och hämta den nytvättade,vikta och strukna.
Dem tog betalt per kilo och vi hade 5 kilo och det kostade 175 bath ca 38kr.
Hittade ett kvitto från tvättservicen

 
Nu ska jag ta och äta lite brunch och sedan ska jag ta bussen in till gymmet!
Hoppas ni får en bra dag allihopa kram kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0