7e februari

Helgen har varit riktig lugn och det har varit så himla skönt att bara koppla av och inte göra någonting.
Igår så började jag packa allt som jag har här hemma hos pappa i kartonger och imorse fortsatte jag att packa.
Blev klar för ett tag sedan och nu känns mitt rum så himla tomt,nu ska jag bara vänta tills 26 februari då vi får börja flytta in i vår lägenhet :D

Idag hade jag föresten inga lektioner så nu tar jag bara det lugnt och snart ska jag gåupp och hjälpa min styv mamma britta  att packa hennes resväska.Britta och pappa åker nämligen till thailand imorogn biiti och är så borta i två veckor.Jag är såååååå avundsjuk,men jag och älsklingen har också bokat en thailandsresa 3 januari 2012 :)
Ikväll så ska jag och älsklingen åka och lämna lilla milo hos min mormro och morfar,som ska honom nu på vecko dagarna medans jag och älsklingen jobbar och går i skolan.
Ska även passa på att ta med mig lite flytta hemifrån grejor som jag har där :)
Hehe sedan ska jag även fuska med att ta någon go bulla som momror har bakat.

Ikväll måste jag även börja med någon filmanalys som ska lämnas in på onsdag,får se om jag kanske hinner göra den nu i eftermiddag istället.Nästa vecka eller om det var veckan där på så ska jag pröva matte b kursen som jag inte fixade förra terminen.Nu håller jag verkligen tummarna på att jag fixar det den här gången,jag ska iallfall verkligen göra mitt allra bästa mer kan jag inte göra .

Ne nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag hjälpa britta.
Kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0