Väggord <3

Har ju glömt att visa väggorden som jag köpte på Hem fina hem.
Köpte två stycken ett som det strå"Together we make a Family" den satt jag upp i vardagsrummet ovanför soffan.
På den andra står det" Det vackraste sakerna i livet kan man inte se eller ta på, de finns i ditt hjärta" Den satt jag upp i sovrummet.
Är verkligen super nöjd med resultatet,ska åka och inhandla lite fler väggord till veckan hade jag tänkt :)
Ska köp ett till hallen som det ska stå välkommen på och sedan inhandla två stycken små vägg ord till toaletterna på en ska det stå badrum och på den andra toalett. Kommer bli super fint när dörrarna är vita :)
 
Hade inte super bra bilder men dem här får duga nu iallafall!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0