Min lägenhet

 
Här är ett kollage av bilder från min lägenhet som jag har tsm med min sambo robert.
När vi köpte lägenheten i november 2011 så hade dem förra ägarna rökt inne i lägenheten så det stank rök överallt! tapeterna var gula och fula och allting var sunkigt. Innan vi flyttade in så målade vi alla taken vita,tapetserade i alla rum och så började vi riva ut det gammla badrummet.Medan jag och robert var i thailand på semsester i december 2011 så hade vi lejt en kakelfirma att kakla i badrummet.
är så sjukt nöjd med hur fint det har blivit,men det finns fortfaradne mkt som jag vill fixa!
Till veckan så ska vi byta alla innerdörrar till nya fina vita dörrar och efter det så blir nästa projekt köket!

Älskar att fixa och dona i lägenheten men jag vill gärna att allt ska gå smidigt och snabbt,Jag har inte tålamod att vänta!!

Har även köpt ett vägg ord som jag ska sätta upp i vardagsrummet ovanför soffan och även ett i sovrummet.
Så ska he upp dem på väggarna och sedan ska jag knäppa lite bilder och lägga upp här på bloggen! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0