Boom är nog min favorit affär :)

Har varit på Ikea och Boom med älsklingen hela dagen för  att kolla ut vad vi ska köpa till lägenheten.
Boom måste ju alltså vara värlens bästa inredningsbutik,gud vad jag tycker att det är roligt att gå in och titta där inne.Jag tycker typ allt är snyggt haha gick runtoch sa till robert typ hela tiden "ja men den här skulle passa där och den där skulle passa där".
Men vi hitade en jätte skon och fin soffa på boom som vi skulle vilja ha och även skit snygga kuddar,sedan gick vi på ikea och där hittade vi en matta och nått badrumsskåp.
MEn idag så tittade vi bara runt vi ska vänta med att inhandla allt tills vi ftlyttar.
Nästa vecka tänkte vi även dra ner till dollar store i söderhamsn och shoppa loss,där kan man hitta allt man behöver i ett hem.

Men nu ska jag gå och hjälpa pappa med maten och sedan så blir det nån bra film och lite morötter och dip.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0