Har hänt mycket sen förra året!

Ja som rubriken lyder så har det hänt endel sedan förra året!
 
Jag har tagit studenten
Jag och robet har flyttat till en lägenhet i granlo
Jag och robert har varit till thailand
Jag har äntligen kommit igång med träningen
Jag och robert har bokat en til resa til thailand i vinter
 

Nu har jag mer tid till att skriva lite här på bloggen,det jag kommer blogga om väldigt mycket är träningen och hälsan som har kommit att blivit en stor del av mitt liv!
Så det kommer nog bli endel recept på lite nyttigare maträtter.
Sedan kommer det bli mycket bloggande om heminredning i lantlig och shabby chic stil,Har fattat intresse för det nu när jag och robert har hållt på att renover vår 2a.
Det kommer även att bli mkt bloggande om Lilla Milo och mitt liv som sambo.
 
Senare i vinter har jag och robert som sagt bokat en resa till Thailand i  3 veckor så då ska jag förmodligen ha kommit i gång med att bloggandet! Så då kommer ni få följa vår resa i underbara thailand.
 
Angående min träning så började jag med det sunda livet för 1 månad sedan.
Jag kom till insikt att jag levt alldeles för slappt och att jag gått upp en del i vikt,så då bestämde jag mig för att gå ner lite överflödiga kilon tills semestern i thailand.Så jag har satt som mål att gå ner 8kg på tre månader.
 
För att lyckas har jag fått hjälp av min morbror att sätta ihop ett tränigs schema och delmål.
Första två veckorna var det väldigt trögt att dra sig iväg till gymmet och att även sluta med alla sötsaker.
Men ju längre tiden går desto roligare blir det när man ser resultat på kroppen!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0