1 februari

Hej hej
Har haft så himla mycket att göra dom senaste dagarna,det har varit mycket i skolan och även hemma.
Idag ska jag på kören vid 5 tiden och efter det så ska jag åka och hämta Milo som har varit hos sin dag matte och husse sedan igår.
Var föresten och lämnade in milo hos en hundtrimmare igår för att klippa bort den långa pälsen.Sist när jag lämnade in honom så tog det ca 2 timmar innan han blev klar så igår tänkte jag att det ungefär skulle ta lika lång tid haha men där hade jag fel,han var inte klar förrens efter 4 timmar
Det berodde på att han har så himla mycket och tjock päls och först så grov klipptes pälsen och sedan blev han badad och sedan fönad och efter det så blev resten utav pälsen ner trimmad :)
Det blev jätte fint hihi men han ser så himla liten ut nu när han inte har långt päls.

Imorgon så ska jag ha frilufsdag på skolan på eftermiddagen så jag har då bestämmt att jag ska ta med mig milo och gå en riktig lång prommis med honom.
Han älskar att gå riktigt långa promenader för då får han lukta runt på så många olika ställen.

Ska snart sätta mig ner och plugga lite grann jag har nämligen några olika grejor som måste bli klar till nästa vecka.Hade även tänkt att jag skulle ut och fota lite grann hehe men får se om jag hinner med det.
Juste jag och älsklingen ska nog på en lägenhetsvisning på torsdag ,jag hoppas verkligen att vi kan hyr den för jag vill verkligen inte bo hemma längre!
När man har haft skilda föräldrar i hela sitt liv och flyttat emellan varannan vecka med en väska med det allra nödvändigaste och haft två garderober och aldrig riktigt veta om man har en grej hemma hos mamma eller pappa.Så nu längtar jag tills jag kan flytta och att jag då bara kommer att ha ett hem och en garderob :)
Sedan så kommer det bli mycket bättre för lila milo som då ockå kommer förstå att han bara har ett hem.

Men nu ska jag sätta igång och plugga och lyssna på lite musik.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0