Dagen

Så nu hinner jag skriva lite grann medans lilla Milo sover hehe han ligger här brevid mig och sover :)
Natten har gått otroligt bra,jag trodde att han skulle ligga och "gråta" hela natten men det gjorde han inte.
Vi gick och la oss klockan 24.00 ungefär och sedan så sov han fram till klockan 4 då han ville gå ut och kissa och sedan så sov han fram till klockan var halv 7 och då var det bara att kliva upp och gosa och leka med milo.
Men han är ju somsagt inte rumsren ännu men det är ju förståligt eftersom han bara är 9 veckor,men vi har varit duktiga att gå ut med honom när vi sett tecken på att han behöver gå ut.
Så det har inte blivit jätte många olyckor inne så det är ju bra :)

Idag så åkte vi till arken för att köpa godis och en liten kam till milo,hehe jag tror att alla som såg milo smälte av beundran,för han är ju så himla fin :)
Alla ville komma fram och klappa men vi sa ifrån ganska många gånger då vi inte vill att alla ska hålla på att lyfta upp honom mm.
Vi åkte även in på mcdonalds och köpte mjukglass hehe jädrar vad han tyckte det var gott,när han hade ätit klart det lilla som han fick så hade han glass över hela ansiktet :)
Lill bubben våran.
Ne nu ska jag och älsklingen ta och fixa lite lunch.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0