torsdag

hej hej :)
Idag har det varit en välldigt härlig dag,dock är jag och älsklingen ganska trött heh för lill pluppen vaknar på vid 4 tiden varje morgon och vill ut och kissa.Men sedan så fick vi sova fram tills klockan var 9 mysigt.
vid 1 tiden så åkte jag och städa trapphuset hos en släkting och efter det så kom älsklingen och lilla milo.Då åkte vi tre ner till stan för robert skulle titta på en tröja och medans han gjorde det så var jag och milo ute och "miljötränade" hehe brukar kalla det så när han får upptäcka nya platser.
Man får så himla mycket blickar och små gulliga komentarer om milo hela tiden när man är ute och går,ända nackdelen med det är att alla vill klappa honom och gärna lyfta.Men det är något som jag och älsklingen brukar säga ifrån på ,men idag när vi var på stan så kom det fram en liten tjej hon var nog 5-6 år och hon frågade om hon fick klappa milo hehe och då kunde jag inte säga nej :)

just nu ligger pluppen och sover ,han lär ju vakna snart och skutta omkring och leka :)
Men jag skriver mer imorgon kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0