sovgott

Tänkte att jag skulle slänga in ett litet godnatt inlägg :)
Har haft fullt upp nu den senate timmen,Milo har varit jätte busig och välldigt upp ivarv och han har jätte svårt för att koppla av och varva ner.
Men äntligen har han lagt sig ner för att sova nu SKÖNT,ska ut med honom en sväng till innan jag ska sova och sedan så får älsklingen gå ut med honom vid två eller tre tiden.
Men jag har bestämt att till veckan så ska jag och älsklingen köpa kompostgaller och göra en liten hage som vi kan ha i rummet och lägga ner leksaker och filt där och sedan her vi ner milo i den när han ska lugna ner sig eller när han ska sova.Jag har nämligen kikat omkring på olika sidor och dom flesta rekomenderar detta.valparna känner blur lugna och varvar ner bättre.
Så det ska vi testa,finns på biltema för 89 kr och då får man fyra galler som man ska sätta ihop till enhage.Jag tror att det blir jätte bra.



Ne nu ska jag gå och tvätta av mig sminket och sedan ska jag ta en kvällsmacka och sen ska jag sova,ska ju till skolan imorgon.

Men jag säger godnatt nu så ni får sova så gott så hörs vi av imorgon kram kram :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0