Söndag

Hej hej på er :)
Vaknade ganska tidigt idag typ kring 10 tiden ,mina små syskon härjade omkring nere hehe så jag kunde inte somna om.men det gjorde ingenting.Klev upp och fikade lite frukost istället.
Min lillasysyster skulle på kalas så då ville hon ha lockigt hår så då var det bara att agera frisör hehe men det gör jag så gärna,hon blir så himla söt i klockigt hår lillgumman.
Sedan så följde jag med mamma och skjutsade henne på kalset,sedan så åkte vi till birsta för att shoppa lite grann.Men nu är jag hemma och har nyss ringt till älsklingen för att kolla när han kommer hem.
Han skulle åka från umeå alldelesstrax så han lär ju vara hemma kring 7 tiden för dom skulle göra ett stop i övik.

Men nu ska jag gå ner och tvätta lite grann,skriver mer senare ikväll om jag har tid.
Hihi och snart får vi även em lille milo,imorgon så är det exakt 1 vecka kvar tills vi ska hämta hem lill bäbisen.

han en underbar dag massa kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0