Söndag

Hej på er :)
Uscha vilket skitväder det är här idag,det regnar och är molnigt.
Vi som ska åka och äta lunch ute på alnön på resturangen Vindhem och då ska vi sitta ute så att milo kan vara med,så jag hoppas att det är tak där vi ska sitta.
Men jag har för mig att det ska vara det men jag kommer inte riktugt ihåg för det var så länge sedan jag var där.Men om ni går in HÄR så kan titta på menyn och hur det ser ut :)
Jätte mysigt tycker jag att det är iallfall,vi ska åka dit med pappa britta och farmor mysigt myigt.Jag skriver mer senare ikväll för nu ska jag försöka torka milo,för han är dyngsur efter promenaden han gick med älsklingen nyss.
Massa kramar på er och hoppas att ni har bättre väder där ni bor.Ha en trevlig söndag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0