Plugga

Har suttit och pluggat i evigheter just nu Men nu har jag tagit en pause för att titta lite på tvn,men jag måste fortsätta plugga lite senare.Jag ska ju ha prov i samhälle ekonomi imorgon bitti,vi får vällse hur det går känner mig ganska osäker om hur det kommer att gå.
Just nu ligger lill pluppen och sover heh så himla skönt för han har varit uppe i varv så himla länge nu,inatt så ska vi försöka sova i sängen och han på golvet,jag och älsklingen har ju legat på madraser nu för att kunna höra honom när ahn vill gå ut.Men inatt så tänkte vi testa att sova isängen.
SKa ju skaffa sånt där kompostgaller så fort som möjligt också.

Ne nu ska jag gå ner och ta en macka eller nått,känner mig lite små hungrig :)

Men ni får ha en fotsatt bra kväll massa kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0