Onsdag

Hej på er :)
milo vaknade exakt samma tid inatt som han gjorde igår,han vaknadeförst klockan 4 och sedan kring 6 tiden :)
sedan så klev vi upp klockan 9 ungefär.
haha det är som att ha en riktig liten bäbis :)
Imorse när vi var ute var han ju tvungen att tuga och stoppa allt i munnen,ma får hela tiden kolla så att han int har små stenar i munnen.
Han hittade även kattbajs att tugga på,jag har aldrig fattat varföe hundar alltid ska tugga på andras bajs,det är ju super duper äckligt ju!
Jaja men nu ligger han vid mina fötter och sover lite grann,jag ska snart gå ner och hjälpa älsklingen med att fixa ihop lite lunch.

Skriver imorgon om jag har tid :)
Ha en underbar dag massa kramar på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0