Onsdag

Sitter på skolan och är ap trött,har nyss haft prov hmm aa det gick väll sisådär det var nån fråga som jag inte kunde.
Jag är så himla trött just nu skulle bara vilja åka hem och sova,lilla milo har vait vaken hela natten inatt och gnällt för att vi har legat i sängen.Men när vi har lyft upp honom i sängen så vill han gå ner och när han är på golvet så gnäller han för att han vill upp.
Så jag harväll sovit samanlagt 1 och halv time inatt tror jag.Men det är värt allt det här för att ha lilla milo han betyder så himla mycket för mig och älsklingen.

Just nu så vet jag inte riktigt vad jag ska göra börjar nämligen inte min andra lektion förren klockan 14.00 och då ska vi ha orientering i sidsjön och självklart så skulle det ju vara dåligt väder just den här dagen närvi ska ut i skogen Jäcklar vad sur jag är.
Jaja men jag skriver mer senare ikväl om jag inte är allt för trött,hehe det kan nämligen hända att jag somnar när jag kommer hem senare ieftermiddag.
Men ni får ha en trevligdag kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0