Nattii nattii

Satt och tittade på nån film som visades på 4an oc som handlade om nån nanny ,den var faktiskt ganska bra :)
Var även ute på en liten promenad också.
Men nu ligger jag i sängen och kikar runt på olika hundsidor ,men jag ska snart sova.Känner att min kropp är väldigt trött efter en heldags städning haha jag tror att jag satt igång 6 eller 7 tvättmaskiner idag och då kan ni ju gissa hur mycket tvätt som jag har vikt.Men jag hade så tråkigt idag så då kände jag att jag ville hjälpa mammi eftersom att hon är sjuk och även för att hon får så ont i ryggen så lätt.Så jag har gjort älldigt stor nytta idag enligt mig själv iallfall.

Men nu känner jag faktist att jag behöver sova,imorgon så ska jag följa med på min lillasysters gymnastik träning.Hon håller nämligen på att träna till nån tävling som hon ska ha nästa helg.Som jag tyvär kommer att missa,då jag åker till stockholm.Men mamma brukar filma så jag kommer att kunna se det ändå.
Ne nu ska jag sova nattinatti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0