Milo är hemma :)

Klockan 12 var jag och älsklingen och hämtade hem Lilla milo :)
Känndes så himla konstigt i magen,typ som nnhär man var barn och älskade julklapparna man hade ju alltid fjärilar i magen,så kändes det nu också när vi skulle hämta hem lilla bäbisen.
Vi fick med en massa grejor,papper som bevisar att han är våran,stamtavlepapper,valpbok/handbok,rabbatkuponger,hundmat,hundgodis så vi fick med oss jätte mycket.
Imorgon ska vi ringa uppfödaren för att berätta hur natten har gått.
Det första han gjorde när han kom var att springa runt och nosa på allt,men lite rädd var han.Mötet med lea gick jätte bra ingen av dom blev sur eller så där,så det var jätte bra.
Har även varit ute och kissat och sprungit lite gran,det blev en liten olycka på min byxor men det är ju sånt som händer haha det är bara att se glad ut och bära ut honom :)

Ne nyu vill inte jag sitta här vid datorn,nu ska jag leka med milo.
får se om jag lägger upp nån bild lite senare massa kramar och ha en trevligdag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0