Måndag

Imorse var jag TRÖTT låg och halv sov fram till klockan var kvart över 7,min bus går klockan kvart i så jag hade lite bråttom.
Men jag han med bussen sminkad och klar haha eller aa halv sminkad,blev lite slarvigt.
Älsklingen var tvungen att kliva samtidigt som jag för lille milo brukar bli ledesen när jag går och stta och gnäll jätte länge.Så älsklingen och milo var ute på en promenad när ja ggick till bussen.

Imorse kvart i nio så var det ju prov i gehörs och musikläran blev nys klar,jag tror inte att jag suttit så här länge på ett prov nångång förutom nationllea.Men jag skrev på det mesta men om det är rätt elerr fel det vet jag inte.
Men jag hoppas på ett G iallfall men vete tusan om  jag klarar det.

Ska snart ha samling med klassen,vi ska fixa estreornas student vagn men vi har inte ens börjat så vi måste göra en pln idag.
Sedan i efter middag ska jag ha samhälle,men jag måste gå halv tre ska ringa och kolla med älsklingen om han kan hämta mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0