måndag

Godmorgon på er :)
Lilla milo vaknade vid 4 tidenoch hade då välldigt svårt att somna om ,älsklingen var ut med honom en vid 5 tidenför att kissa.
Sedan så klev jag uppoch gjorde mig iordning för skolan vid halv sjutiden och själv klart så skulle milo följa med in på toaletten och ligga på badrumsmattan.
Milo och älsklingen följde med mig till bussen,mennär dom skulle gå å blev milo ledsen för att intejag följde med så börjadehan gny lill pluppen.
Men nu ligger säkert älsklingen och milo och gosar och sover medans stackars jag är på skolan.
Men snart är det sommarlov så det skabli skönt att få vara hemma då,men dom här sista veckorna som är nu i skolanmåste jag verkligen lägga på ettt kål för jag ligger efter i ganska myket :/
Men ska försöka plugga litegrann varje kväll nu hade jag tänkt,milo har ju sin eftermiddags sovstund hehe så då kan jag plugga då.
Ne nu är min rast slut så nu måste jag springa tillbaka till lektionen,får se om jag hinner skriva mer senare ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0