Lördag

Hej
Imorse var jag så jäkla trött,hade nämligen lovat min lillasyster att jag skulle följa med henne när hon skulle tävla på hennes gymnastik.Så det var bara att kliva upp och åka iväg till tävlingen.
Hon brukar vara jätte duktig sist så kom hon till och med 2a men idag så tror jag att hon var lite okoncentrerad men hon kom fyra så hon är ju faktist jätte duktig,är riktigt stolt över henne :)
Min lilla underbara lilla syster♥

Efter tävlingen så åkte jag hem till älsklingen,har nyss ätit middag det blev grillat med bsås och klyftpotatis MUMS.
Imorgon är det ju morsdag,har köpt ett jätte fint kort till min mammi.
På förmiddagen så ska jag var ahär hos älsklingen så att han kan fira sin mamma och efter det så ska jag älsklingen och lilla milo åka till min mormor.För hon har bjudit alla på middag hehe hon brukar alltid göra det på morsdag.
Sedan så ska hon även sticka en mjuktröja till mig,vi ska även kolla på mönster till en "bal" klänning.Böhöver en sådan tills jag ska ner på mary kay seminarium i september :)

Nu ska jag gå och titta på några OC avsnitt kram kram ha entrevlig kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0