kloklipp

Idag blev det pizza till middag mums mums,åkte även till affäern och köpte fanta lemon till  mig och pepsi till älsklingen sedan så köpte vi även morötter och holiday dipp.Älsklingen har fixat hem några avsnitt av criminal minds så då ska vi mums på mörötter och dipp och bara mysa och ta det lungt.

Älsklingen och jag har nyss klippt klorna på milo förförsta gången uscha vad han gnällde,men jag har läst tt man inte får ge sig för då kommer dom tro att om dom gnäller så behöver dom inte göra det man ska göra.Så vi klippte klorna och han gnällde när vi klippte på dom tre första tassarna men när vi kom till den fjärde trassen så fattade han att vi inte skulle ge oss så då blev han lugn.tack och lov :)

Men nu ska jag ut och gå en prommis med älsklingen och milo massa kramar påer och ha en underbar fredag kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0