Kanon väder

Gomorgon på er
Imorse klev jag upp vid 7 tiden och klädde på mig ,sedan så skjutsade mamma mig in till stan och efter det så tog jag bussen hem till älsklingen för att sova ett par timmar.
Så nu sitter jag hemma hos älsklingen och väntar på att han ska komma tillbaka från affären ,det fans inga frukost grejor hemma.
Början skolan klockan halv två och det går inga busar hemifrånmamma typ så det var därför jag åkte hem till älsklingen.
Men nu tror jag att han kom hem,får se om vi sitter ute på altan och fikar i dag eller nja det kanske är för kallt kom jag på men vädret idag är iallfall kanon men dock lite blåsigt.
Men nu ska jag gå men ni får ha en underbar dag massa kramar på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0