Hundklubben

Slutade tidigt idag hade nämligen ingen samhälle för hon var hemma med sjuktbarn.
Så då kom älsklingen och hämtade mig också for vi till max och åt lunch sedan köpte vi en sele till milo.
vid tre tiden så tog jag och älsklingen med oss Milo,lea och spider upp till skogen och lekte och busade,men eftersom att milo är så liten så orkar han inte så mycket,så vi var bara där ett litet tag.Men roligt var det och varmt.Idag har det verkligen varit kanon väder med blå himmel och sol och VÄRME så himla sommrigt :)

Vid kvart i sex så åkte jag ,milo och älsklingen iväg till brukshundsklubben där jag är hjälp instruktör med en annan instruktör på en valpkurs och idag så var lilla milo med,men han och jag tränade lite inkallning och sitt.
Har märkt tydligt att jag och älsklingen måste träna mer inkallning med lill killen för han vill gärna springa iväg och titta på annat.EMn idag förstår jag att han inte lyssnade eftersom att det var första gången han var på hundklubben och det var ju massa nya dofter och hundar mm.Dom andra valparna i kursen tränade apport mot belöning.

Nu ligger jag och tittar på the oc är lite halv trött hehe som milo ,han ligger nämligen och sover är helt utslagen efter allt fläng idag.Men roligt har han haft det :)
EMn jag tror jag skriver mer imorgon istället massa kramar på er och ha en fortsatt trevlig kväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0