Fredag

Gud vad fort den här veckan har gått,imorse så stog jag skit länge och funderade på vad det var för dag för jag trodde helt seriöst att det var torsdag.Men sedan så kom jag på att ne just det det är ju fredag idag :)
Så himla skönt ju att skolveckan är slut.
jag nyss ätit lunch det var pannkaka uscha skolan pannkaka smakar typ bara ägg ju BLÄÄÄÄ.
klockan 12.00 så ska jag ha nationella prov i engelska ska lyssning och läsning lär ju vara klar typ klockan 14.00och klockan halv tre så kommer älskling och milo och hämtar mig mina två älsklingar♥
Juste glömde säga att jag fick MVG på mitt informativa tal på retoriken idag hehe jag är nästan 99% säker på att jag kommer få mvg i retoriken och det känns så himla bra.För när jag började kursen så kändes det som om jag bara skulle få g eftersom att jag bli så himla närvös när jag står inför folk och pratar.

Ne nu ska jag försöka förbereda mig lite inför nationella provet massa kramar på er och ha en fantastisk dag massa kramar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0