Fredag

Hej på er :)
Idag sov Milo ända fram till klockan halv elva HELT OTROLIGT ju han brukar ju alltid vilja kliva upp vid halv 7 och kissa.Idag började jag klockan 13.00 igen så himla skönt ju.
Just nu så sitter jag på skolan och har engelska b men just nu har jag en paus,har även pratat med mina lärare om vad jag kommer få för betyg och jag kommer få ett G.Är så himla glad över det för jag har varit jätte orolig att jag ska få tt ig så nu blev jag lättat när han sa att jag kommer få ett G :)

Om en halv timme så kommer älsklingen och milo och hämtar mig och då ska vi åka till vetrinären för milo ska få en spruta alltså vaccinationen för 12 veckor.För idag är milo 12 veckor helt otroligt att tiden går så fort.Jag mins när jag och älsklinge nåkte och tittade på honom första gången när han var två veckor gammal och ha nhade nyss öppnat sina ögon hehe gud vad liten han var då :)
ME nnu är ha nju stor killen ju hehe eller aa an är stor i mina ögon.
Får se om jag skriver mer senare ikväll massa kramar på er kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0