dumma hockey



Sitter just nu och försöker plugga medans lilla Milo håller på att leka med sin pipleksak haha ibland så låter den alldeles för mycket så då brukar jag byta ut den mot någon annan av hans flera leksaker.
Älsklingen sitter som vanligt nere och tittar på hockey fattar inte varför dom har nått jävla hockey vm NU,det är ju för fan sommar inte VINTER!!!
JAja han har det intresset och jag får väll gilla läget även fast jag inte tycker om det.Men eftersom att han har fått titta på det så får han minsan köpa godis till mig.

Ne nu ska jag försöka plugga lite grann och senare i eftermiddag så ska vi hem till pappa och äta och då ska milo få träffa katterna där wilson och trisse,hoppas att det går bra.
Men jag kanske skriver mer seanre ikväll massa kramar och ha en underbar lördag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0