VR

Pappa kom hem för en liten stund sedan med en VR tidning till mig så himla snäll är min pappa :)
Så nu ligger jag och halv tittar på nått gamalt av snitt av topmodel och läser VR.
HAr även ringt uppfödaren till valpisarna och frågat om vi kan komma och titta på dom till helgen,får då fan måste jag ha blivit frisk.Fick ialfall anstränga mig som tusan för att låta hyfsat pigg och kry när jag ringde henne.

Har även bett britta att köpa hem apelsiner och citroner så att jag kan göra färskpressad juice en cvitamin bomb retare sagt,då kanke jag blir lite friskare hoppas verkligen att jag är frisk tills imorgon håller fan på att bli tokig av att bara vara hemma och titta på tv och ligga i sängen.

Men nu ska jag fortsätta läsa VR skriver sen massa kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0