Tv och Godis

Sitter just nu och tittar på tv och proppar i mig godis,ja jag vet att jag ska vara nyttig men min mensvärk är fan outhärdlig så då fick älsklingen åka och handla godis till mig.
Det blev bubblisar och bilar mums.
Ligger just nu och tittar på dating in the dark haha fan vad läskigt tt vara i ett så mörkt rum med nån okänd person.
Skulle Alrig kunna göra det skulle inte ens våga gå in där själv,är lite mörkrädd när det  lir så här beck svart för då kan jag få för mig att det ska vara en mördare i rummet eller nått annat påhittat haha nu fick ni reda på det också.
I kväll så ska jag gå och lägga mig tidigt,ska ju upp till skolan imorgon,tack och lov så slutar jag kring klockan 2 imorgon.På förmiddagen så har jag samhälle och vid 1 tiden så har jag idrott och då ska vi ha Yoga i en timme SKÖNT.

Men jag ska gå och värma en vete kudde och he den på magen nu,så jag kommer nog inte skriva något mer ikväll.Så jag säger godnatt till er nu natti natti och sov så gott så hörs vi av imorgon.
Puss puss


Kommentarer
steph

tv & godis är braa!

2010-03-30 @ 20:53:04
URL: http://stephaniebell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0