Tisdag

Godmorgon
Igår var jag alldeles för trött för att blogga uscha vad jag hatar måndagar gårdagen var välldigt tråkig och på eftermiddagen så hade jag utvecklingssamtal det gick mycket bättre än vad jag trodde att det skulle gå och mina föräldtrar sa inte så mycket skönt det.
Är fortfarande hemma pappa ska snart skjutsa mig till skolan och då har jag först psykologi och efter det så har jag engelska ,sedan så ska nog älsklingen komma och hämta mig när jag slutar för jag hatar att åka buss  på vintern.
Men nu ska jag gå och leta fram lite läppblsam har så himla torra läppar.
SKriver mer senare ikväll eller under dagen om jag får tid massa kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0