Tisdag

Godmorgon på er :)
Sovit gott? det har  inte jag gjort skulle vara så himla skönt att bara fått ligga kvar och sova.
Hela natten så har spider legat och trängt sig vid mig och på min andra sida så har fia(katten) legat och tramat med klorna på mig.
Jobbigt jobbigt.
Färgningen blev bra,måste göra det en gång till,fick inte bort alla slingorna men nästan alla iallfall.
Men det blev ganka mörkt ,men fint blev det :)
Nu ska snart min lektion Retorik börja,så jag måste pringa iväg nu.
Men ha en underbar Tisdag massa kramar


Kommentarer
helena

Har försökt kommentera din blogg i flera dagar men det har inte fungerat. " sidan kan inte visas " har kommit upp varje gång. Hoppas det funkar nu :)

2010-03-30 @ 08:42:56
URL: http://pompinella.blogg.se/
Svar till Helena

Det var inte bra,ska kolla upp det ikväll så ska jag se om jag kan göra nån ändring eller nått.

Men nu funkade det för dig iallfall :)

Ha en trevlig dag kram kram

2010-03-30 @ 09:40:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0