Stor familj

Ligger och tittar på Familjen annorlunda,programet där man får följa familjer som har en massa barn typ 10 stycken och jag som tycker att det är jobbigt att ha tre små syskon skulle fan få panik om jag hade 9 små syskon haha.Men dom verkar ju tycka att det är bra men jag skulle inte klara av det skulle bli tokig.
Men jag respekterar dom som har stora familjer dom kanske är bäbis tokiga haha så att det är därför dom inte slutar att skaffa barn.
 Snart börjar Svenka hollywood fruar så himla roligt att titta på det för vissa av dom är så himla korkade om man får säga så :D

Sitter även just nu och tittar på lite olika namn förslag till vovven som kommer i juni,så himla svårt ju.
Men jag och min styvmamma är så himla nyfikna så om jag är lite piggare imorgon eller aa låter lite piggare så ska jag ringa uppfödaren och kolla om vi får komma och titta på valparna i helgen ska bli spännande.
Men nu ska jag gå och ta en piggelin och koppla av.

Tro inte att det blir nått mer bloggande ikväll för jag känner mig så hängig så ska nog sova om ett tag.Så jag säger natti natii till er nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0