söndag

Ligger hemma i sängen med mysmorgonrocken och mystofflorna och väntar på att pappsen ska komma hem med min pekingsoppa.Är nämligen fortfarande sjuk,ont i halsen,hostar och feber tack och lov så börjar febern avta.Hatar att ha feber särskilt när man ska sova för ibland så fryser man och då lägger man sig under täcket och somna och sedan sså vaknar man av att man badar i svett haha nerå men man kallsvettas och då börjar man sedan bli kokhet och då kan man inte somna om för då är det för varmt att ligga i sängen.Ås var dte inatt så jag är dyngtrött,har ju inte sovit en enda blund känns det som.
Blir nog inget plugg för mig imorgon om jga mår så här,är så himla sur att jag alltid skabli sjuk när det är lov DUMMA DUMMA förskylning!!
Ska iallfall försöka plugga lite ikväll för nu tänker jag bara ligga och ta det lungt men först ska jag gå och titta om det finns nån isglass hemma hoppas hoppas.
Skriver senare ikväll sitället



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0