Söndag

Godmorgon eller hehe godförmiddag kanske man ska säga.
hade helt glömt bort att man skulle ställa klockan till sommar tid.
Så jag trodde att jag klev upp klockan 11 men jag klev ju egentligen upp klockan 12.
Jaja så det kan bli,ska snart byta om för pappa kommer snart ochhämtar mig,ska hem och packa för jag ska till mammi i eftermiddag.
Ibland är det välldigt jobbigt att ha skilda föräldrar när man måste ta med sig hela garderoben jämt ibland blir man TOKIG av att ta med sig den där jävla väskan fram och tillbaka.
Så nu har jag fått klaga lite också.
Jo jag tänkte att jag skulle visa idbrickan som vi köpte till milo,men jag visar den senare för jag har inte kamera sladden här hos älsklingen.
Men jag skriver mer senare i eftermiddag massa kramar och ha en fortsatt trevlig söndag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0