sjuk sjuk

Mår fortfarande ueslt och min kära farmor ringer hela tiden och tjatar om att pappa måste köpa nått j*vla naturläkemedel som heter kanjang och jag som inte ens tror på sånt där.Men nu har hon tjatat så himla mycket så pappa har varit och köpt det nu,så tack och lov så slipper ja hennes tjat nu. Men jag har iallfall bett pappa att köpa världens bästa medicin nämligen PIGGELIN,det hjälper alltid eller aa iallfall så lindrar det hals ont.
Så nu ska jag försöka piggna på mig och hoppas att jag är frisk tills imorgon,men som det verkar nu så blir det ingen skola imorgon.

Var och badade förut och klantiga jag höll på att somna med en bok i handen,vaknade av att jag tappade boken i badkaret Fan vad less man blir då,så då var det bara att pallra sig upp och försöka blåsa boken torr med hårfönen.Nu så ligger jag i sängen och tittar på tv och bara tar det lungt,väntar på att topchef ska börja,tycker att det är roligt att titta på matprogram.
Just det kom även på att jag sett några rådjur idag utanför fönstret,4 stycken som stod och åt fågelmaten vi fågelbordet,gick och hämtade katterna så att dom skulle få se haha herregud vad tokiga dom blev satt och mjaua och kraffsade på rutan hehe små tokisarna mina.
Ska gå och göra mig en hardmacka med saltgurka nu tycker att saltgurka är så himla gott på valigt husmanhårdbröd och smör måste dock vara bregott äter inget annat smör och sedan en massa salt gurka mumma :)

skriver mer senare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0