Nu har dom kommit :)

Uppfaöderen ringde för nån timma sedan och berättade att valparna hade kommit hihi gissa om jag blev glad då eller :)
Det hade blivit 4 valpar En hane som var grå och vit och resten var brun och vit,hon sa att det som var grå och vit var sötast.Vi bestämde iallfall att jag ska ringa henne om ungefär tre veckor och bestämma en dag då vi kan åka och välja valp för då har valparna hunnit öppna ögonen och kanske till och med börjat gå lite smått ohoh vad jag längtar.Alla i min omgivning får höra mitt tjat om dom här valparna haha och det kommer dom få höra tills jag får hem den lilla bebisen i juni uscha vad jag längtar haha det är som att vänta barn ju,nerå inte riktigt men nästan för den här lilla pluppen kommer att bli min lilla bäbis♥
Men älsklingen längtar också tills vi får hem valpen fast kanske inte lika mycket som jag dårå.
Ne nu ska jag ringa och prata lite med älsklingen om valparna för jag tror inte att han lyssnade förut när jag ringde för det var hockey på tvn.
Skriver mer imorgon massa kramar på er.
Nu ska jag kika in lite hundsidor och titta ut vad jag ska ha till lill vovven,gillar att göra saker i för tid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0