namnet till hunden

JAja jag vet att tjatar om hunden men Nu har jag och älsklingen kommit på ett jätte bra namn :)
Vad tycker ni om Gizmo jag tycker att det passar jätte bra till en shih tzu sedan så kom älsklingen även på namnet gibzon tyckte att det också var gulligt.Eller vad tycker ni???
Nu sitter jag och äter en fruktsallad på en massa citrusfrukter som apelsin,citron,blodapelsin mumsmums och en liten gnutta salt på det så blir det ännu godare.
Men snart så ska jag britta och pappa börja med maten,blir tidig middag idag men dte blir tacos så då kan man ju äta lite senare om man blir sugen igen.
Jag tror att man inte kan tröttna på tacos,tacos är nog en av mina favvo maträtter.
Men jag skriver mer senare puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0