min eftermiddag

Hade ingen kamera sladd här hemma hos äklsklingen,så jag kan inte lägga upp bilder på det vi köpte till milo.
Så jag får göra det imorgon istället :)
Men det blev iallfall ett halsband,ett läder koppel(smal modell),tre pipleksaker och ett tyg tuggben :)
Men vi ska köpa mat och vatten skåloch nån borste eller kam lite senare till veckan.

Fick nått helt tokigt ryck för nån timme sedan att jag ville färga håret brunt igen,så då åkte jag och älsklingen iväg till ica och köpte en brunhårfärg.
Så nu sitter jag och väntar på att få skölja ur färgen,jag hoppas att det blir bra.Annars så får jag färga det en gång till.Jag var jätte nöjd med slingorna som jag hade men mitt hår växer så mycket och då blir det sån ful utväxt och
jag vill inte lägga ut flera hundra kronor varje månad för att slinga håret.Så nu blev det en mörk hårfärg :)

Men jag får lägga upp en bild på håret imorgon kväll också,kommer bli dålig uppdatering imorgon för jag har kör efter skolan.Så jag lägger upp bilderna imorgon kväll.

Kanske hinner slänga in ett inlägg lite senare,ha en trevlig kväll massa kramar



Kommentarer
f

okej :D

2010-03-29 @ 19:23:26
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0