Måndag

Godmogon på er :)
Jag som i normla fall brukar vara jätte trött när jag kommer till skolan är idag välldigt pigg och glad :)
Var nämligen och tränade nu på morgonen hehe så klockan 07.00 så klev jag in på gymmet och då var jag inte lika pigg och glad.Höll fan på att somna när jag gick på löpbandet(uppvärmning).
Men sedan så gymmade jag i 45 minuter.Sedan så gick jag och bastade i 30 min så jäkla skönt att basta tycker jag.Det borde typ vara så att det skulle vara obligatoriskt att a bastu i alla lägenheter och hus hihi nerå.Me jag gillar att basta kan sitta i bastun hur länge som helst.
Fixade iallfall till mig lie snabbt och sedan fick jag springa till bussen,så jag kan säga att jag har haft två gympass idag haha för det är faktiskt inte det enklaste att springa med en stor väska som är jätte tung till bussen.

Nu siter jag på skolan och pluggar asamhälle uscha komer inte gå nå bra för mig på provet vi ska ha idag om ur sverige styrs och om eu jag gillar INTE samhälle,är inte ett dugg intreserad av det!!
ska inte ha provet fören klockan 12.00 så jag har ju lite tid att plugga.
Sedan  eftermiddag så början min nya kurs som heter Retorik,kommer inte ihåg vad det är för kurs mn jag har för mig att det är att man ska lära sig att prata inför folk och använda ett vårdat språk ellr aa jag vet inte.

Lär ju sluta skolan kring 3-4 tiden och då ska jag hem till älsklingen och sedan ska vi till birsta och inhandla dom sista hundgrejorna hihi roligt roligt:)
Vad ska ni göra idag ???

Men ne nu måste jag plugga,får se om jag hinner skriva ett inlägg efter provet så får ni höra hur det gick:P
Ha en bra dag massa kramar



Kommentarer
Anonym

Håller med. Mer bastu åt folket!



Kolla gärna in vår sexblogg om du har tid och lust! Läs om allt från När Tiffany låg med Eek-a-mouse, Lolas genväg till den tightaste fittan och lär dig allt på Malcolms pullskola!

2010-03-29 @ 11:19:33
URL: http://tjejersomkangrejer.blogg.se/
Victoria

Härligt att någon har så mycket energi på morgonen. :) för mig är det ett träningspass att bara gå ner för trappen för att ta mig till jobbet, hah. :) om jag ens hade en gnutta av din energi vore jag glad. ;)

2010-03-29 @ 11:49:06
URL: http://vixxxxi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0