Lördag

Ne nu är jag Besviken!!!
Jag och älsklingen är i hans storebrors lägenhet,för han är i thailand så då vattnar vi blommorna och annat.
Vi skulle iallfall åka och köpa mat,vi bestämde oss för kinamat,vi tänkte då ta närmaste stället och det ligger innan skönsberg nån kinaresturang som heter kinamästarna.
Så jävla dålig mat ÅK INTE DIT OCH ÄT!!
Jaja älsklingen och jag ska trösta oss med chips och dricka och en bra film,vi ska se en film som heter Soraya M och som handlar om en kvinna som blir stenad.

Förmiddagen på birsta var bra,hittade jätte mycket fint till hunden,men vi köpte inte allt idag.
Vi köpte en id bicka som ser ut som ett hundben(liten modell) i guldfärg och så graverade i in Milo och älsklingens mobil nummer köpte den¨på arken för 79kr.Sedan så köpte vi även en jätte mysig filt från boom som kostade 199kr och en klotång från Hööks för 53kr.
Så jag blev jätte nöjd,men jag tycker att det är skit jobbigt när det är så mycket folk när jag ska shoppa,för nu har ju folk fått lön så det var sjukt mycket folk ute i birsta.

Ne men nu väntar älsklingen på att vi ska titta på filmen,så jag skriver mer imorgon eller senare ikväll.
Ha en bra lördags kväll massa kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0