Inköp

Så nu har jag pluggat,blev en sväng på birsta förut också med mamma.
Följde med henne när hon klippte sig kort hårig,blev super duper fint på henne.Efter klippningen så gick vi och fikade på charm mumsmums jag tog en morotskaka gott.
Vi gick även och leta efter en röd leksaks lastbil som min lille bror önskar sig i födelsedags present.Fyfan vad leksaker är dyrt för vi gick på lekplaneten och då fanns det en ganska stor lastbil i plast som hade olika ljud och den kostade typ 500 kr ,500 kr för en jävla plast leksak som ändå kommer gå sönder efter nåra månader.Min lillebror brukar nämligen vara expert på att sitta och hoppa på sina leksaker (för att kolla ifall dom håller) så den där lastbilen lär ju bara hänga med ett tag.Jaja mamma skulle kika på barnenshus ifall dom hade nån annan lastbil.

Blev även ett litet inköp för mig också,köpte en "Mitt första år" bok till valpen på akademibokhandeln,det är precis som i en baby bok fast det är för hundar.Så man kan skriva in när hunden tex blev rumsren,vad bästa leksaken är,vilka vaccinationer man har tagit mm jätte rolig grej tycker jag finns även plats för bilder hihi så pluppigt och sött tycker jag.Den var inte så dyr heller jag betalade 129 kr för den.

Och nu på kvällen så hittade jag en hundbädd på 4dogs.se som jag tyckte var så fin,så då ringde jag älsklingen och då köpte han den hihi så vi får väll hem den på måndag tror jag.
Här kommer en bild på hundbädden,den fanns även i grönt och rosa men jag och älsklingen tyckte att den här blev bäst.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0