Har tråkigt

Nu börjar det bli jobbigt att vara hemma och va sjuk finns ju inget att göra,har redan tittat på tv,läst en bok,pluggat,tagit ett bad och försökt äta lite grann.
TRÅKIGT att vara hemma och va sjuk!!!
Sedan så kommer jag missa kören idag också och jag som ville vara med för imorgon så ska vi sjunga på en modevisning men jag kommer ju inte kunna vara med eftersom att jag är sjuk F*N vad less man blir hade ju sett framemot det.
Jaja ska försöka ta en powernap för jag är så himla trött i kroppen,håller på att dö när jag går upp för trappan Uscha inge kul.
Men innan jag ska vila tänkte jag ta och ringa min älskling och höra vad han gör♥
ni får ha en fortsatt trevlig dag i solen medans jag ligger här inne buhu.

skriver senare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0